dimecres, 14 de gener del 2009

El meu aprenentatge

Primer de tot, m'agradaria dir que al principi d'aquest curs, no sabia massa a que feia referència aquesta assignatura. Creia que no seria gaire útil ja que tot el que ens podien ensenyar, ja ho coneixiem o ja ho haviem treballat anys anteriors. He de dir que alguns dels temes que hem treballat, ja els coneixia o ja m'he n'havien parlat. Però no n'havia mirat la vessant educativa. Per exemple, si agafem el youtube, ja l'havia fet servir per penjar vídeos, o baixar-ne..., però mai m'havia parat a pensar si és una bona eina pedagógica... 

A travès d'aquesta assignatura, m'he plantejat i suposo que tots els meus companys també, si la major part de programes que fem servir amb l'ordenador són aplicables en l'educació. 

D'altra banda, hem experimentat amb programes com poden ser el LOGO o el Jclic per explicar diferents parts dels continguts que haviem de treballar. I personalment, estic satisfeta de l'experiència que m'han aportat aquests programes ja que quan hagi d'ensenyar, em veig capaç d'emprar-los amb els nens i nenes. Són programes molt interactius. 

He après doncs a fer servir una quantitat important de material educatiu, per quan al dia de demà jo hagi d'ensenyar, pugui introduir les noves tecnologies en l'educació, és a dir en la meva aula. I per tant, fer que les classes siguin més entretingudes i diferents de la resta.